fbpx

XXVII laulu- ja XX tantsupidu „Minu arm“

Eesmärk

Milttoni kommunikatsioonitiim on Eesti Laulu- ja Tantsupeo Sihtasutusele olnud abiks kolme laulu- ja tantsupeo kommunikatsiooni korraldamisel, neist viimasena 2019. aasta juubelipeol, mis tähistas laulupeo 150. juubelit ning tantsupeo 20. korda. Meie eesmärk oli tõestada, et osalemisel on endiselt sümboolne või emotsioone pakkuv väärtus ning otsida viise kuidas kaasata erinevaid sihtrühmi.

Väljakutse

Peamiseks väljakutseks kujunes kogu perioodil fookuse kõrvalejuhtimine tundlikelt teemadelt nagu alkoholi mittemüümine peoalal, kollektiivide jaoks liialt keeruline repertuaar ning mitmete tantsurühmade peole mittepääsemine.

Meie lähenemine

Ettevalmistused peoks said alguse 2016. aasta esimeses pooles üldjuhtide tutvustamisega millele järgnes kaks aastat tööd peo kontseptsiooniga, s.h. ringkäigud mööda Eestit, et tutvustada ideid ja põhisõnumeid.

Miltton oli kaasa kogu protsessi vältel alates turundus- ja kommunikatsioonistrateegia loomisest kuni selle elluviimiseni. Muu hulgas aitasime töötada välja peo põhisõnumid ja sõnastada väärtused, tegime tööd peamiste kõneisikutega, korraldasime pressiüritusi ja suhtlust eesti ja rahvusvahelise meediaga, haldasime sotsiaalmeediakanaleid ning kodulehte, kirjutasime uudiskirja ning mehitasime oma meeskonnaliikmetega peonädalaks pressikeskuse ning kommunikatsioonitiimi.

Tulemus

Juubelipeo tähistamine purustas eelnevad rekordid ning lõi aluse uutele eesmärkidele:

  • Rekordarv inimesi külastas Tallinnat peonädala jooksul ning ainuüksi festivalil oli 100 000 osalejat
  • Üle 500 000 osaleja veebivahendusel
  • Esmakordselt kandis üle 7-tunnilist Laulupidu rahvusvaheline uudisteagentuur Associated Press