Fotografiska Tallinn avamine

Eesmärk

Stockholmis tegutsev maailma suurim fotomuuseum asus piire ületama ning esimene peatuseks oli Tallinn. Meie ülesandeks oli kohalike teadlikkuse tõstmine uuest atraktsioonist linnas – Fotografiska. Olgu jutt näitustest, konverentsidest ja koolitustest, tantsimisest pidudel või maitseelamustest, siis me uskusime, et just Fotografiska peaks olema inimeste esimene idee.

Väljakutse

Vaatamata sellele, et Stockholm asub kõigest teisel pool Läänemerd, mainiti aastal 2018 Fotografiskat Eesti meedias kõigest 3 korda. Kuid täpselt nagu Fotografiska, meeldib ka eestlastele üha enam kombata piire, olla innovaatilised ning nõuda jätkusuutlikumat suhtumist. Niisiis, kõlab nagu unelmate kooslus, eks?

Meie strateegia jagunes kolme faasi:

  • Teadlikkuse loomine
  • Tähelepanu juhtimine ühiskondlikult olulistele teemadele
  • Üleskutse: avamine

Meie lähenemine

Fotografiskas leidub midagi pea igale ühele ning sellest tingituna otsustasime kombineerida teenitud, jagatud, omatud ja makstud meedia lahendusi (=converged media). Nii saime luua võimalikult tugeva aluse edukaks avamiseks ning ka järgnevaks näituste hooajaks.

Tulemus

  • 200 000 külastajat esimese nelja kuuga, 350 000 külastajat aasta lõpuks.
  • Üle 1000 mainimise meedias, sh 430 sisulist lugu nii Eesti kui välismaises meedias
  • Tallinna linnalt Aasta Turismitegu 2019 tunnustus, Eesti Turismifirmade Liidult Aasta Turismiobjekti tunnustus, EPRA poolt antud Aasta Kommunikatsioonitegu 2019 tiitel.

Võta ühendust:

Nänsi Männik
nansi.mannik@miltton.com