Eesti suurim äriideede konkurss „Ajujaht“

Mida teeme

Milttoni korraldada on Ajujahi konkursi kogu kommunikatsioon, turundus ja sponsorsuhted. Iga hooaeg algab mahuka üleriigilise ideekorje kampaaniaga ja lõpeb Ajujahi telesaatega, mida vaatab igal aastal neljandik Eesti inimestest. Meie ülesandeks on eraldi eesmärgistada iga konkursi etapi kommunikatsioonitegevused ning seejärel nende elluviimine.

Meie lähenemine

Ajujahi turunduse ja kommunikatsiooniga alustades tegime restardi kõigele, mis seni tehtud: töötasime välja uue visuaalse keele, uue veebilehe, panime paika konkursi sõnumid, sihtgrupid ja valisime kanalid. Sellest ajast saati oleme läbi mahuka kommunikatsiooni- ja turundustöö. Haldame igapäevaselt Ajujahi sotsiaalmeediakanaleid, kirjutame artikleid, loome ja saadame välja uudiskirja, pakume teemanurki välja ajakirjandusele ja turundametelesaadet. Lisaks töötame välja erinevaid sisuturunduslikkeja uudisväärtuslikke loovlahendusi Ajujahi sponsoritele, mis seob neid avalikkuse ja konkursi jälgijate silmis Ajujahi konkursi ja alustava ettevõtlusega.

Tulemus

Meie töö tulemusena esitatakse Ajujahile igal aastal üle 300 äriidee ja konkursi sponsoritega on liitunud mitmed Eesti tuntud suurettevõtted, kes on jätkanud toetamist ka hiljem. Ajujaht on avalikkuse silmis tuntud ja usaldusväärne bränd ja konkurss, mis on muutunud startup-maailmas omaette kvaliteedimärgiks neile, kes seal osalenud.

Võta ühendust:

Carl-Ruuben Soolep
carl-ruuben.soolep@miltton.com