Tour de Digital Wonderland

Eesmärk

Et midagi tõeliselt mõista, peab seda ise nägema ja kogema. Nii ka ajakirjanduses. Just seetõttu soovisimegi suunata rahvusvahelist tähelepanu Eesti start-up maailmale nii, et ükssarvikud ei peaks ise välismaale reisima, vaid ajakirjanikud tuleksid Eestisse, meie klientide ukselävele.

Väljakutse

Mõista ja kaardistada Eesti start-up ettevõtete huvisid välismaal.

Meie lähenemine

Kuna kavandatud pressireis oli meie algatus, siis pidime kaasama rahastuse erasektori ettevõtetelt. Koos rahastajatega sai ka valitud sihtturud. Eesmärk oli kutsuda kohale ajakirjanikke top tierkanalitest, et näidata arenenud IT riiki ning ühiskonda ning seetõttu pidi ka meie pressireis, kui toode, väljendama sarnaseid väärtusi.

Müüsime lugu, kuidas Eesti start-upid muutsid ühe Ida-Euroopa riigi Digital Wonderland-iks (digitaalseks imedemaaks).

Pressituur polnud pelgalt kirjeldus Eestist kui digitaalsest imedemaast, vaid kasutasime kolmepäevast live-kommunikatsiooni, et rääkida lugu sellest, kuidas Eesti arenes selleks, mis ta täna on.

Tulemus

Üle 20 loo 7 erinevas keeles, avaldatud väljaannetes nagu Asahi Shimbun, Challenges, Deutsche Welle, Dinheiro Vivo, Frankfurter Allgemeine, Süddeutsche Zeitung, The Next Web jt.

Võta ühendust:

Kaspar Jõgeva
kaspar.jogeva@miltton.com