Milttonis alustas aprillis vanemkonsultandi ametikohal tööd pikajaalise kogemuse ja laialdaste teadmistega Balti ja Peterburi regiooni ekspert Anna Laine, kes enda sõnul soovib õppida, kuidas kommunikatsioonibüroo töötab ja kuidas talle südamelähedastele valdkondadele kommunikatsiooni kaudu mõju avaldada.
Anna saabus Milttonisse peaaegu otse Peterburist, kus ta töötas Soome peakonsulaadi pressiesindajana. Lisaks pressisuhetele kuulus tema vastustusalasse ka riigi brändimine, raporteerimine ning pandeemia tõttu ka palju ametlikku suhtlust. Enne seda töötas ta Tallinnas Soome instituudis programmikoordinaatorina ning vastutas Soome sajanda aastapäeva pidustuste korraldamise eest.
„Minu varasema töökogemuse taustal tundus Miltton loomuliku valikuna. Saan töötada enda jaoks olulistes kohtades – Eestis, Venemaal, Soomes,“ ütleb Anna. „Lisaks muudele põhjustele on Baltimaad ja Peterburg väga põnevad piirkonnad ka seetõttu, et mõlemad regioonid on Soomest väga huvitatud ja riigi tegemistega hästi kursis. Uuringud näitavad, et Peterburg ja Baltimaad suhtuvad Soomesse väga positiivselt, seega on soomlaste tegevustel nendes piirkondades suur väärtus.“ Tema sõnul on suhtluse tugevdamine kasulik nii Eestile kui Soomele ning ta unistab kahe riigi vahelisest ühisest meediaruumist, mis aitaks mõlemal poolel üksteist paremini mõista ning annaks võimaluse uutele väljakutsetele koos vastu astuda.
Anna on töötanud ka ajakirjaniku ja toimetajana nii raadios kui televisioonis. Tema eredaim mälestus raadio Helsingis töötamisest on õllerohke rongisõit Keravast Helsingisse, tehes samas ajal otse-eetris raadiosaadet. Lisaks aitas ta kaasa raadiojaama kolimisele Punavuorist Helsingin Sanomate tiiva alla. Televisioonis töötas Anna mitu aastat, reisides Venemaal, Eestis, Rootsis ja Soomes ning oli osa YLE kultuuritoimetusest. Milttonis saab Anna rolliks olla Soome klientide esindaja nii Baltikumis kui Peterburis.
Kodus annavad Annale kõige väärtuslikumat kommunikatsioonialast nõu tema kahe- ja kuueaastased tütred. Nad hoiavad teda kursis värskemate moesõnadega ja õpetavad, milline on parim viis oma sõnumi kohaletoimetamiseks. Tuleb välja, et otsekohene „ära jookse autoteele!“ toimib hästi igas kontekstist.