fbpx

Arco Vara uus peatükk

EESMÄRK

Arco Vara on pika ajalooga ettevõtte, mille bränd oli tuttav pea igaühele, kuid püsinud sama juba 20 aastat ning ei peegeldanud ettevõtte tänaseid väärtusi ja uuendusmeelsust. Milttoni bränditiim sai põneva ülesande luua värske ja ajakohane identiteet ning lugu, mis väljendab Arco Vara väärtusi, eesmärke ja visiooni ning tugevdab ettevõtte positsiooni kinnisvaraturul. Uuendus pidi peegeldama ettevõtte senist 30-aastast kogemust ja tänast visiooni luua kodusid, mis on kvaliteetsed, kestlikud ning kättesaadavad.

LÄHENEMINE

Arco Vara rebrändingu protsessis keskendusime põhjalikult brändi DNA-le, mis koosneb kolmest peamisest väärtusest: kättesaadavus, kvaliteet ja jätkusuutlikkus.

Lähtekohaks oli ettevõtte klientide, töötajate ja investorite ootuste süvitsi mõistmine ning arusaam Arco Vara pikaajalisest missioonist. Brändi sõnum pidi olema aus, soe ja siiras, kajastades kodusoojuse tunnet ning ettevõtte usaldusväärsust.

Uus visuaalne identiteet pidi toetama ka ettevõtte arengut ja kasvu tulevikus, olles lihtne, selge ja kaasaaegne, ent säilitades äratuntavuse.

LOOMINGULINE TEOSTUS

Sõnaline bränding

  • Brändilugu loodi ümber kolme põhiväärtuse: kättesaadavus, kvaliteet ja jätkusuutlikkus.
  • Sõnumiloome keskendus kodususe ja kindluse kontseptsioonidele, mis peegeldavad Arco Vara lubadust luua elukeskkondi, kus inimesed tunnevad end hästi ja turvaliselt ka aastakümnete pärast.
  • Arco Vara hääletoon on nüüd selge, avatud ja sõbralik, rõhutades ettevõtte läbipaistvust ja usaldusväärsust.

Visuaalne identiteet

  • Uus logo ühendab ajaloolise Arco triumfikaare minimalistliku kodu sümboliga, sidudes edukuse ja kodusoojuse ideed.
  • Värvipalett muutus soojemaks ja modernsemaks, et peegeldada kodusust ja mugavust.
  • Disainielemendid on lihtsad ja puhtad, jättes ruumi selgele ja kindlale sõnumile.
  • Visuaalne keel toob esile ettevõtte pikaajalise kogemuse ja tulevikku suunatud mõtteviisi.

TULEMUS

Arco Vara värske nägu ja tegu tagavad ettevõttele selge ja tugeva positsiooni kinnisvaraturul.

  • Tugevdatud bränditunnetus: Uus identiteet väljendab selgelt ettevõtte põhiväärtusi ja eristab seda konkurentidest.
  • Kliendikogemuse parenemine: Lihtne ja selge kommunikatsioon aitab klientidel paremini mõista ettevõtte pakkumist ja väärtusi.
  • Töötajate motivatsioon: Uus brändikuvand suurendab töötajate uhkust kuuluda Arco Vara meeskonda.
  • Investorite usalduse kasv: Selge ja läbimõeldud sõnum toob esile Arco Vara jätkusuutlikkuse ja kvaliteedile pühendumise, toetades pikaajalist koostööd.

Arco Vara uus bränd kinnitab, et ettevõte on valmis ka edaspidi looma kodusid, mis pakuvad elanikule turvalisust ja rahulolu põlvkondadeks.

Võta ühendust

Margot Lillemägi
Turundus- ja disainitiimi juht
margot.lillemagi@miltton.com