Võta ühendust
Turundus- ja disainitiimi juht
margot.lillemagi@miltton.com
Arco Vara on pika ajalooga ettevõtte, mille bränd oli tuttav pea igaühele, kuid püsinud sama juba 20 aastat ning ei peegeldanud ettevõtte tänaseid väärtusi ja uuendusmeelsust. Milttoni bränditiim sai põneva ülesande luua värske ja ajakohane identiteet ning lugu, mis väljendab Arco Vara väärtusi, eesmärke ja visiooni ning tugevdab ettevõtte positsiooni kinnisvaraturul. Uuendus pidi peegeldama ettevõtte senist 30-aastast kogemust ja tänast visiooni luua kodusid, mis on kvaliteetsed, kestlikud ning kättesaadavad.
Arco Vara rebrändingu protsessis keskendusime põhjalikult brändi DNA-le, mis koosneb kolmest peamisest väärtusest: kättesaadavus, kvaliteet ja jätkusuutlikkus.
Lähtekohaks oli ettevõtte klientide, töötajate ja investorite ootuste süvitsi mõistmine ning arusaam Arco Vara pikaajalisest missioonist. Brändi sõnum pidi olema aus, soe ja siiras, kajastades kodusoojuse tunnet ning ettevõtte usaldusväärsust.
Uus visuaalne identiteet pidi toetama ka ettevõtte arengut ja kasvu tulevikus, olles lihtne, selge ja kaasaaegne, ent säilitades äratuntavuse.
Sõnaline bränding
Visuaalne identiteet
Arco Vara värske nägu ja tegu tagavad ettevõttele selge ja tugeva positsiooni kinnisvaraturul.
Arco Vara uus bränd kinnitab, et ettevõte on valmis ka edaspidi looma kodusid, mis pakuvad elanikule turvalisust ja rahulolu põlvkondadeks.