fbpx

Creative Union ja Miltton Group astusid strateegilisse partnerlusse globaalsete virtuaalsündmuste arendamiseks

Kriisiolukorra erivajadustest sündinud virtuaalsündmuste lahendus viis 2020. aasta märtsis kokku Eesti ja Soome üritusturunduse ja ärinõustamise eksperdid Royal Experience’i ja Milttoni. Üheskoos viidi möödunud aastal ellu enam kui 200 virtuaalset üritust Põhjamaade suurettevõtetele, nii Eesti kui Soome valitsusasutustele kui rahvusvahelistele organisatsioonidele. Ülimalt kiires tempos arendatud teenus on avanud uksed globaalsele turule – kiire kasvu toetamiseks asusid osapooled strateegilisse partnerlusse.

Pisut vähem kui aasta peale esimest ühiselt ellu viidud virtuaalsündmust jõustus tehing, mille käigus Miltton Grupist sai strateegiline partner turunduskommunikatsiooni ettevõtete gruppi Creative Union kuuluvast üritusturundusagentuuris Royal Experience. Partneritena jätkavad ühisettevõttes nii Creative Union AS kui ka virtuaallahenduste eestvedaja ja ettevõtte tegevjuht Lehari Kaustel.

Kausteli sõnul on tegemist asjade loomuliku käiguga, kuna Miltton oli virtuaalürituste sünni juures alates esimesest hetkest. “Koos võtsime vastu kriisiaja ning kiire kasvu valud ja võlud. See viis meid aga olukorda, kus meie esimesteks globaalsete suurürituste klientideks olid eraldiseisvalt, aga samaaegselt nii Soome kui Eesti välisministeeriumid,” rääkis ta.

Creative Unioni juhatuse liige Ants Lusti peab partnerlust ettevõtte edasises arengus ülimalt tähtsaks. “Lehari on koos oma tiimiga tõestanud, et meil on potentsiaali olla globaalselt valdkonna võimekaim tegija. Partnerlus Milttoniga annab meile juurde musklit, mida vajame teenuse arendamiseks ülikiire kasvu olukorras,” sõnas ta.

Üks ühinemise algatajatest on Miltton Grupi ettevõtete asutaja ja juht Eestis Annika Arras. Arras lisas, et Milttoni jaoks oli tegemist järgmise olulise sammuga pikemas kasvustrateegias: “Milttoni ambitsioon on olla Põhjamaade juhtiv ärinõustaja, toetades siinseid ettevõtteid konkurentsitihedal globaalsel turul. Parimate tehnoloogiliste, strateegiliste ja loovate kompetentside ühendamine virtuaalsündmustesse võimaldabki meil just seda teha.”

Creative Union on 1992. aastal asutatud turunduskommunikatsiooni agentuuride ühendus, mis koondab endas pea 100 säravat professionaali enam kui 10 agentuuris.

CU agentuuride gruppi kuuluv Royal Experience on Eesti esimene üritusturundusagentuur, millel täitub käesoleval kuul märgiliselt 25 aastat tegutsemist. Möödunud aastal arendatud virtuaalsete lahenduste tervikteenus pälvis nominatsiooni EASi aasta turismiteo konkursil ning Tallinna linn tunnustas ettevõtluspäeval kogu meeskonda aasta parima koostööprojekti auhinnaga. Sel nädalal nomineeriti agentuuri äridiplomaatia valdkonna virtuaalsündmuste jaoks loodud Global Virtual Solutions lahendus Euroopa 10 parima hulka turunduse ja tehnoloogia ajakirja MarkTechOutlook väljaande poolt.

Miltton Grupp on 2001. aastal Soomes asutatud Põhjamaade juhtiv kommunikatsiooni, turunduse, investorsuhete, muutuste juhtimise, ettevõtete kasvustrateegiate, vastutustundliku ettevõtluse arendamise ja mitmete muude valdkondade nõustaja. Miltton on sõltumatu, igapäevases konsultanditöös osalevatele partneritele kuuluv agentuur, millel on esindused Helsingis, Stockholmis, Brüsselis, Tallinnas ja Washingtonis. Miltton Grupi asutaja on Mathias Järnström ning nõukogu esimees endine Nokia ja Shelli juht Jorma Ollila.

Miltton laienes Eestisse ja Baltikumi 2016. aastal. Siinse üksuse Miltton New Nordicsi koosseisu Tallinnas kuulub tänaseks pea 30 erineva tausta ja kompetentsidega konsultanti. Tallinnast juhitakse ka Milttoni Riia, Vilniuse ning Peterburi tiime.