fbpx

Seminar Tööandjabränd 2017

Milline on suhe korporatiivbrändi, tarbijabrändi ja tööandjabrändi vahel? Millist juhtimist ja töökultuuri on vaja tänases kiire tempoga tegutsemiskeskkonnas, et töötajatele atraktiivne olla? Milliseid võimalusi pakuvad värbamisel võrgustikud? Kuidas kasutada olemasolevaid andmeid, et mõõta töötaja rahulolu ning mõista ka tööandja turunduse mõju?

Nendele ja paljudele teistele tööandja turundust puudutavatele küsimustele annab vastuse Põhjamaade ühe suurima kommunikatsioonigrupi Miltton raport “The death of the chameleon”. Raportis on analüüsitud töötajate poolt kõrgelt hinnatud Põhjamaade ettevõtete juhtidega läbiviidud intervjuude põhjal tööandja turunduse kahte peamist nurgakivi – töötaja kogemust ja tööandja mainet.

Seminaril tutvustab raportit juhtimiskoolitaja, coach, filosoofiadoktor Christina Dahlblom Milttonist. Christina on tegelenud tippjuhtide koolitamisega alates aastast 2001 ning on omab head ülevaadet ettevõtete juhtimiskultuurist ja juhtide võimetest.

Rambolli turundus- ja kommunikatsioonidirektor Karoliina Lehmusvirta räägib oma ettevõtte kogemusest tööandja turundamisel. Ramboll on Põhjamaade suurim ehituskonsultatsiooni- ja projekteerimisettevõte – Soomes on neil 2200 töötajat, globaalselt kokku 13 000.

Põhjamaades on nad valdkonna tudengite seas hinnatud populaarsuselt teiseks parimaks tööandjaks.

​Paavo Heil tööandja turundus- ja värbamisagentuurist Brandem, Annika Oruaas pakiveoteenuse ettevõttest DPD Eesti ja Kadri-Liis Kusmin tarkvaraarendusettevõttest Proekspert arutlevad, kuidas on töötajate rahulolu ja ettevõtete atraktiivsusega seis Eestis.