Tööandja maine

Hea tööandjaturundus on asjakohane, järjepidev ja sihitud

Eesti tööturg on erakordselt konkurentsitihe ja tööjõunappus jõuab ülepäeviti ajalehtede pealkirjadesse. Töötajad on aina valivamad ja nende eelistuste mõistmine sageli üpris keerukas. Tööandja maine on muutumas aina olulisemaks valuutaks. Samal ajal on aina keerukam pildile pääseda.

Kuidas me töötame

Kõik see tähendab, et tööandja mainega tegelemine saab olla edukas vaid siis, kui see haagib ettevõtte väärtuste ja pikaajalise visiooniga ning on järjepidev. Aitame teil selgeks mõelda, kuidas ennast tööandjana positsioneerida ja esitleda, kellest võiks tööjõu leidmisel tuge olla ja kuidas teha koostööd, kust ja kuidas leida järelkasvu. Samuti saame olla abiks olukordades, kus tööjõudu on vaja leida kiiresti.

 

Strateegia ja tegevusplaanid

  • Kaardistus ja analüüs: turu- ja ettevõtte hetkeolukord, konkurendid, olulised huvigrupid, koostööpartnerid
  • Uuringute läbiviimine
  • Strateegialoome ja tegevusplaanide koostamine
  • Töötajate järelkasvu loomise nõustamine
  • Muutuste juhtimise kommunikatsioon
  • Sisekommunikatsiooni diagnostika ja tegevusplaanid

Loovtöö

  • Kampaaniate loovkontseptsioon, teostus ja mõjuanalüüs
  • Sõnumistrateegia väljatöötamine

Üritused ja koolitused

  • Konverentsidel, värbamisüritustel ja -messidel osalemise kontseptsioonid ja teostus
  • Organisatsioonikultuuri programmid ja koolitused