fbpx

Brändi kuvand ja identiteet

Meie kogemus aitab ettevõtetel oma brändi parimal viisil mõtestada, positsioneerida ning kommunikeerida.

Hea bränd ei väljendu ainult visuaalis, vaid sünnib disainerite, strateegide, analüütikute ja loojutustajate koostööna, edastades ettevõtte väärtusi ning tõekspidamisi. Brändi avastamise teekond ning ideoloogia on saanud defineerivaks osaks brändi olemuses. Kõikehaarav suhtumine edukas turunduses enam eesmärki ei täida: tarbijale tuleb läheneda individuaalselt ja inimlikult.

Meie jaoks ei eksisteeri brändid vaakumis, vaid on osa suuremast pildist. Sotsiaalne vastutustundlikkus, kestlikkus, hoolimine – need kõik märksõnad peaksid käima käsikäes brändi olemusega. Läheneme protsessile strateegiapõhiselt, et luua armastatud ja meeldejäävad brändid.

  • Brändi lugu
  • Brändi visuaalne identiteet (CVI)
  • Re-bränding
  • Logo disain
  • Sõnumlikkus
  • Brändi strateegia
  • Brändi kogemusdisain (tonaalsus, kontseptsioon, fotokeel, viidasüsteemid, teenusedisain, pakendi- ja tootedisain, meened)
  • Brändi DNA töötoad

 

VÕTA ÜHENDUST MEIE EKSPERTIDEGA

Margot Lillemägi
Turundus- ja disainitiimi juht
margot.lillemagi@miltton.com