fbpx

Quo vadis, Miltton?

Miltton viis suve hakul läbi oma brändi värskenduse. Küsisime Miltton New Nordics kaasasutajalt Annika Arraselt, miks just nüüd ja kuhu teel ollakse?

 

Millest sündis vajadus brändi värskenduseks? Kas koroonakriis tõi muutuse?

Miltton on viimasel viiel aastal läbi teinud hoogsa kasvu muutudes lokaalsest kommunikatsiooniagentuurist rahvusvaheliseks konsultantide meeskonnaks. Kasvuga koos käivad muutused nii sisemises kultuuris kui kompetentsides ja võimekuses. On täiesti loomulik, et see loob vajaduse ka organisatsiooni väärtuste ühtlustamiseks ja brändi värskendamiseks. Nii et kevad-suvise kriisiga pole siin palju pistmist, meie sisemised plaanid küpsesid juhuslikult samal ajal.

Kuidas see toimus?

Meile omaselt toimus see läbi kogu organisatsiooni kaasamise, alustasime väärtuste sõnastamise töötubadest. Brändikuvandi loome toimub ikka seest välja suunal, mitte vastupidi. Saime kinnitust, et see, mida oma töö juures oluliseks peame, on
sarnane nii Tallinnas, Helsingis kui Stockholmis. Meie jaoks Tallinnas oli see protsess eriti pikk ja põhjalik, sest tegime läbi ühinemise 2018. aasta lõpul, terve möödunud aasta otsisime ühist hingamist kahele siinsele tiimile (samal ajal veelgi kasvades) ja seejärel alustasime sama protsessi uuesti koos oma üle lahe kolleegidega.

Meile on tähtis avatus, julgus, uudishimu ning tähendusega töö.

Tegite koosloomes logo?! Ja mis värk selle spiraaliga on?

Jah ja ei. Logotüübi aluseks on ikka väärtused, nii et selles mõttes ikka koosloomes. Aga väärtuste „pilti valamise“ tiim oli ikka pisem ja koosnes oma valdkonna parimatest.

Uue logo idee sündis spiraaliks painutatud kirjaklambrist. Kui spiraali eri külgedelt vaadata, joonistavad selle keerud mitmeid variante M tähest (M nagu Miltton), luues samale tähele palju erinevaid perspektiive. Lihtne tähekuju on visuaalselt tugev ning kujundlikult tuletab spiraal meelde, et meie ülesandeks on oma klientidega töötada kogu väärtusahelas– pidevalt küsimusi esitades tuleb vaadata olukordadele või probleemidele peale kõigi võimalike nurkade alt.

Milline on lühidalt kokku võttes Milttoni lugu?

Meie tunnuslause ’we empower changemakers’, eesti keeles ’me toetame maailmamuutjaid’ võtabki kokku selle, mida me iga päev teeme. Me toetame neid, kes ühiskonnas muutusi loovad. Võimestame neid, kes toovad uusi arenguid nii oma organisatsioonidesse kui laiemalt. Vajadusel tegeleme ka ootamatute muutustega keskkonnas. Kohaneme nendega ise (kiiresti!), ning aitame klientidel uute tuultega toime tulla. Muutuste ja nendega kohanemise sümbolina on ka uue logo animeeritud versioon pidevas liikumises.

Muutusetoojate toetamise alus on põhjalik ühiskonnatunnetus. Vaid ühiskonda süvitsi mõistes saame klientidele pakkuda uusi perspektiive ja pikemat vaadet.