Võta ühendust
Kommunikatsioonitiimi juht
martin.rits@miltton.com
+372 512 2426
Ka kõige eesrindlikumad majasisesed kommunikatsioonitiimid vajavad aeg-ajalt värsket pilku ja strateegilist tuge, et hoida ettevõtte sõnumid selged, eristuvad ja pikaajaliselt mõjusad. Kommunikatsioon ei ole pelgalt operatiivne tegevus, mida jooksvalt käigus hoida – see on ettevõtte kasvu ja mainekujunduse lahutamatu osa, mis peab ajaga kaasas käima.
Sellegipoolest võivad kiire tempo ja jooksvad ülesanded piirata tiimi võimekust näha suurt pilti ehk paiknemist ühiskonna osana ning teha vajalikke strateegilisi otsuseid. Agentuur kui strateegiline partner aitab hoida fookuse pikaajalisel edul, tuua sisse värskeid ideid ja tagada, et kommunikatsioon toetab ärilisi eesmärke.
Sihtide seadmine pikaajaliselt – okei, aga kuidas?
Majasisene tiim teab, mida teha, aga võib vajada välist pilku, et mõista, miks mingi konkreetne tegevus on parim valik pikas perspektiivis. Kujuta ette ettevõtet, kes on aastaid kommunikatsioonis kasutanud samu sõnumeid, sest need on varem töötanud. Aga maailm muutub. Kliendid ootavad uusi lähenemisi, konkurendid astuvad kandadele ja turutrendid viivad suhtluse hoopis teise suunda – konkurentsitihedal turul tuleb oma väärtuspakkumisest aru saada ja osata seda lihtsasti sõnastada.
Kommunikatsiooninõustamine ei lähtu ainult tunnetusest, vaid andmepõhisest analüüsist, turusuundumustest ja reaalsetest kogemustest teiste sektorite ja ettevõtetega. Agentuur aitab küsida olulisi küsimusi: kas meie kommunikatsioon toetab kasvu ka viie aasta pärast? Kas meie väärtuspakkumine on sihtrühmale endiselt selge? Kas me eristume oma sõnumitega?
Paindlikkus, mis aitab äril kasvada
Agentuuri suurim väärtus pole mitte ainult teadmised, vaid ka see, kuidas need teadmised majasisese tiimi töösse integreerida. Kujutle olukorda, kus brändil on plaanis rahvusvaheline laienemine, uuele turule sisenemise strateegia või suurem mainekujunduskampaania. Majasisene tiim on tihti selleks hetkeks maksimaalselt hõivatud jooksvate tegevustega. Kas on mõistlik palgata uus inimene, kui projekt vajab erilahendusi vaid mõneks kuuks? Pigem mitte.
Selle asemel tuleb kasuks koostöösuhe partneriga, kes saab kiiresti sisse elada ning nõu ja jõuga toetada. Agentuuri kasutades ei pea sa eraldi turundajaid, PR-spetsialiste või loovkirjutajaid juurde palkama – kõik need teadmised ja oskused saab paindlikult sisse tuua. See vähendab kulusid ja samal ajal täiendab tiimi teadmiste ja kogemustega, mis aitavad mõelda suuremalt ja tegutseda efektiivsemalt.
Värske pilk, mis aitab eristuda
Kui oled aastaid mõelnud oma ettevõttest kindlal viisil, võib olla raske sellest mõtteviisist välja murda. Aga konkurentsis ei ole ruumi paigal seista. Agentuur aitab tuua sisse värske vaatenurga, mis ei ole liigselt mõjutatud varasemate harjumuste ja piirangutega.
Mõtle korraks, kui väga on muutunud maailm ja kommunikatsioon viimase viie aastaga. Sotsiaalmeedia, uudiste tarbimine ja inimeste ootused ettevõtete suhtes pole enam samad, mis need olid eile. Agentuuril, kes töötab samaaegselt erinevate sektoritega, on ajakohane vaade laiemale pildile, mis aitab ka sul olla samm eespool. Lisaks pole agentuuril nö kodupimedust, ta vaatab ettevõtte tegevusi neutraalse pilguga ning saab anda väärtuslikku tagasisidet selle kohta, kuidas üks või teine tegevus või sõnumid väljastpoolt vaadates paistavad.
Ja mis kõige olulisem – agentuuri kaudu on sul ligipääs ka võrgustikele, mida muidu võiks olla keeruline luua. Olgu selleks ajakirjanikud, investorid, valdkonnaeksperdid või otsustajad, agentuur aitab leida õiged inimesed, kes su sõnumit sihtrühmadele võimendavad.
Agentuur on strateegiline investeering
Hea kommunikatsioon on rohkem kui kampaaniad ja pressiteated – see on strateegiline juhtimistööriist, mis aitab ettevõttel kasvada ja kohaneda. Nähtavus turul, tugev maine ja selged sõnumid aitavad sul olla mitte ainult kuuldav, vaid ka mõjus.
Kui soovid, et sinu kommunikatsioon ei oleks lihtsalt „hea“, vaid aitaks ettevõttel sihikindlalt kasvada ja areneda, on agentuuri kaasamine samm, mis aitab mitte ainult turul püsida, vaid ka seda kujundada.
5 põhjust, miks kaasata oma ärisse kommunikatsiooniagentuur:
1. Ekspertteadmised ja kogemus – agentuuridel on valdkonnaspetsiifilised teadmised, mitmekülgsed kogemused tänu suurele kliendibaasile ning nad on kursis värskeimate trendide ja parimate praktikatega.
2. Värske pilk ja objektiivsus – väline partner näeb ettevõtte tegevust uue nurga alt ning toob värskeid ideid.
3. Ressursside ja aja kokkuhoid – agentuuri kaasamisega saavad töötajad tegeleda oma põhitegevusega, samal ajal kui kommunikatsioonipartner võtab osa koormust enda kanda.
4. Paindlikkus ja kiire reageerimine – agentuuril on võimekus reageerida muutuvatele olukordadele, pakkuda kiiret tuge ja olla valmis lahendama ootamatuid kommunikatsioonialaseid väljakutseid.
5. Laiem kontaktide võrgustik – agentuuridel on üldjuhul tugev ja mitmekesine kontaktide võrgustik, mis hõlmab ajakirjandust, mõjuisikuid ja teisi olulisi sidusrühmi, aidates ettevõttel jõuda laiema auditooriumini. Lisaks töötab agentuuris suur hulk inimesi, kelle teadmisi ja kogemusi saab alati laenata.