Võta ühendust
olga.korneitsik@miltton.com
Finavia opereerib 21 Soome lennujaama, pakkudes parimaid pikamaaühendusi ning võimaldades sujuvat reisimist Põhjamaadest Euroopani ja edasi.
2019. aastal teenindas Helsingi lennujaam regulaar- ja tellimuslendudel kokku 26 miljonit reisijat. Lennujaamast on saanud nii soomlaste kui ka naaberriikide (Eesti, Venemaa, Rootsi) jaoks reisides oluline alguspunkti ning vahe- või lõpp-peatus. Helsingi lennujaama kommunikatsioonistrateegia üheks eesmärgiks oli kõnetada Peterburi reisijaid. Milttoni Peterburi tiim võttis väljakutse vastu.
Peterburi meediaruumi konkurents reklaampinna pärast on suur. Oma tähenduse ja geograafilise läheduse tõttu on eelisseisundis kohalikud ettevõtted ning välismaisete ettevõtete teemasid kajastatakse ajakirjanduses vähem.
Keskendusime teemadele, kus Helsingi lennujaam omab lennunduse ja tulevikutrendide kujundamises võrreldes Venemaa lennujaamadega selget liidripositsiooni.
Pressiteadete masslevitamine Peterburi meediamaastikul ei toimi, seega pidi meie lähenemine olema unikaalne ja individuaalne, arvestades kohalike eripäradega.
Pidasime vajalikuks luua isiklikud kontaktid lennujaamade kommunikatsioonispetsialistide ja ajakirjanike vahel. Selleks korraldasime kaks pressireisi Peterburist Helsingisse.
Olulisteks faktoriteks kogu projekti käigus olid veel kiire reageerimine ajakirjanike infopäringutele, suhtlus meediaga kohalikus keeles, venekeelne sisu lennundusest Yandex.Zen kanalis ning sotsisaalmeedia jälgimine, et viia end kurssi Helsingi lennujaama kaudu reisivate inimeste murede ja eelistustega.