Seminar "Tööandjabränd 2027" fotod

27.11.2017
Seminar

Milline on suhe korporatiivbrändi, tarbijabrändi ja tööandjabrändi vahel? Millist juhtimist ja töökultuuri on vaja tänases kiire tempoga tegutsemiskeskkonnas, et töötajatele atraktiivne olla? Milliseid võimalusi pakuvad värbamisel võrgustikud? Kuidas kasutada olemasolevaid andmeid, et mõõta töötaja rahulolu ning mõista ka tööandja turunduse mõju?

Nendele ja paljudele teistele tööandja turundust puudutavatele küsimustele vastab Põhjamaade ühe suurima kommunikatsioonigrupi Miltton raport “The death of the chameleon”. Raportis on analüüsitud töötajate poolt kõrgelt hinnatud Põhjamaade ettevõtete juhtidega läbiviidud intervjuude põhjal tööandja turunduse kahte peamist nurgakivi - töötaja kogemust ja tööandja mainet.

Seminaril tutvustas raportit juhtimiskoolitaja, coach, filosoofiadoktor Christina Dahlblom Milttonist. Rambolli turundus- ja kommunikatsioonidirektor Karoliina Lehmusvirta rääkis oma ettevõtte kogemusest tööandja turundamisel. Paavo Heil tööandja turundus- ja värbamisagentuurist Brandem, Annika Oruaas pakiveoteenuse ettevõttest DPD Eesti ja Kadri-Liis Kusmin tarkvaraarendusettevõttest Proekspert arutlesid, kuidas on töötajate rahulolu ja ettevõtete atraktiivsusega seis Eestis.